Mitt Liv.

Om Mig, Marielle Sjelin.

 

Marielle Susan Sjelin - Född: 1988-08-15 - Hemort: Ludvika - Intressen: Foto, musik.

Folk säger att jag fått mitt utseende av min farsa, och mitt humör från min morsa, och det är väl kanske det enda jag är villig att hålla med om till 100%. Jag har ett humör som heter duga, och när det väl gäller dyker det upp. Det är inte många som fått sett den sidan än. Och hoppas väl inte att jag ska behöva visa den heller.

Har ett sjukt stort intresse för att fota, men inte massa skit. Utan fotar hellre mina vänner med massa olika teman och sånt. Har gjort några stycken sånna. Och jag är hel nöjd. Jag har bara hållt i vanliga digitalkameror. Men nu har jag mig en egen system kamera, en Canon 1000D och jag trivs hur bra som hellst med den.

Så finns det till intresse så fotar jag gärna just dig kanske, om du bor i närheten av Ludvika. Då jag fortfarande håller på och lär mig, så gör jag det gratis.

Min bil, finns nog ingen som inte har sett den. Men nu är den död. Den blev stulen den 25/9 -09, jag förstod på en gång jag aldrig skulle få se den igen. Men fel hade jag ju, men fick kanske inte se den i det skick jag hade hoppats på. Den var nämnligen uppbrunnen. =/ Den bilen var verkligen mitt liv, jag trivdes sjukt bra i den. Men nu är det bara leta efter en ny unik, som passar mig.

Comments
sandra säger:

du har riktigt härlig stil! :) fin blogg!

Postat: - URL/Blogg: http://saaaandii.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback