Mitt Liv.

Sitter här än.

Sitter ju fortfarande här sen senaste inlägget. Och det är fan inte roligt, för snart har jag ligg-sittsår. =/ haha, för jag har antingen setat här eller legat i sängen hela dagen, har inte ens klätt på mig. Men vem fan bryr mig, när man snart ska klä av sig :P

Glömde ju berätta i förra inlägg att farbror blå ringde och hade ett litet förhör med mig över telen. Haha, det är inte alltid det händer, men när det väl gör det är det ju lika bra och svara på frågorna. haha, ^^

Har iaf kollat klart på Navy CIS, eller iaf tredje säsongen. Och det var ju lite tråkigt, var inte alls beredd på att det skulle sluta så där. =/ Men det gjorde det. haha, ^

Hoppas försäkringsbolaget hör av sig imon, eller att pappa ringer dom och hör hur fan det går. Tänker fan skaffa mig en bil snart, å då lär jag ha lite stålar fan. haha, går liksom inte att köpa en sån utan pengar.

Sitter nu och kollar på Roast på Berns, ganska värdelöst så det blir kul. =/ haha, då är det nå fel fan.

Måste även lägga en liten tanke på Johanna som jobbar natt idag, usch. Jobbigt fan. Eller ska man säga. -Synd om dig. :P Nej, det skippar vi.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback