Mitt Liv.

Sitter hemma hos Johanna.

Jag tog med mig datorn hit en vända, och surfar omkring på nån stackars grannes bredband. :P Så går det när man inte har det låst. Då kan man råka ut för sånt. hehe.

Tänkte ta och berätta lite om vad som hände idag, jag skulle ju börja jobba kvart i 12, och jag drog upp till Johanna en vända, sen kom Therese och var helt stressad, så då vart jag det med. Så jag drog jag med, kom upp till jobbet och var helt galen, för jag kom en timme för tidigt. haha, men så var det. Sen fick jag iaf sluta 40 minuter tidigare. :D skööönt..

Men ah, imon blire fullsmäckat. :P Johanna kommer och hämtar mig, så blire hit och kasta in allt i garderoben. hehe, sen handla lite. Sen är det nog sängen .. ^^

Kollar på färjan nu, och jag ska fortsätta med det .. :P



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback