Mitt Liv.

Sjuuukaste helgen ever.

Fy fan va denna helg verkligen har spårat ur totalt. Det är helt sjukt, jag trodde bara det kunde hända om man verkligen gjorde något oxå. Men tydligen kan det även inträffa dom som ligger och sover.

Fredagen var lugn till en början, var hemma på kvällen och såg halva idol. Sen drog jag och Therese ut till Rikard han hade en lite fest där. Men vart inte så mkt ös, så vi drog oss en vända (ångrar det idag). Vart tillbaka till stan, och inte så mkt hände, var mer dött än vanligt faktiskt. Men då kunde man hem och sova med gott samvete :P haha

Igår Lördag, så var det den sjukaste dagen. Halv 6 ringde Rikard till mig, på morgonen. Och fråga om jag hade Daisy, bara det gjorde mig orolig. Men ah, nej det hade jag inte. Så vi snacka i typ 20 minuter. Om va han hade haft för sig. Idiot, säger jag bara. Sen efter det så drog jag och Therese en vända till Saxdalen, kolla bilen, och sen till gränges, hämta massa saker, å så mötte vi Rikard på stationsplan, han hade feta ångesten, och det kan han gått ha.

Sen efter det så åkte jag hem, och städade, nästan klart. Sen duscha jag lite å grejejer, sen kom Johanna en vända, och vi rökte lite. Sen vart det stress.. :P Pappa ringde, så jag körde han till Smen, och sen drog jag tillbaka till stan, Så Rikard och Gunnar kika förbi en vända, jag käka och bytte om, sen vare bara dra och hämta Sandra och Marcus, sen Dahlin och Thomas.

Hem till Therese och det var där allt förvandlades till bild. :P haha

När alla drog iväg på krogen, så stack jag ut till Rikard, Gunnar och Dessan. Rikard gav sig inte fören han klarade ett halvt varv i rondellen, och man vart lite yr, han snurra ju hela tiden. :P haha, Jag var med dom fram till klockan var 2 typ, då låna dom en film av mig, sen så hämtade jag upp Sandra, Marcus, Therese, Johanna, Och Linda. :) Mötte även upp Anette, hon hade hittat en film som var min bakom soffan. :P Så fick tillbaka den, har letat efter den med. haha.


Sara och Rikard [Fredag]


Rest In Peace! En dag kommer du med få det.


Ibland funderar man hur dom orkar, Johanna / Dahlin.


Johanna / Dahlin


Linda Larsson


Chrisoffer Dahlin


Dessan


Comments
Walentin säger:

hoho ;)

Postat: - URL/Blogg: http://walentin.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback