Mitt Liv.

Stan snart.

Ska snart kasta på mig alla kläderna, som jag ska ha på mig. :P Sen kommer väl morsan hem snart, så då ska vi dra på stan. Först förbi Sandra och lämna en box å en film till henne, och ett smycke till Johanna. Sen upp på banken eller om det bli efter vi har käkat på kina. Mums.. Måste iaf sätta in mina pengar på mitt konto, orkar inte ha dom hemma. haha, för mkt.

Ska väl kanske egentligen sitta här, med tanke på att jag har så fruktansvärt ont i axeln, och det är väl inte bra. Börjar väl få nått man kallar Mus-arm :O haha, illa!

Imon blir det nog några vändor på stan skulle jag kunna tro, med tanke på att jag ska köra på Rikard! Kan bli trevligt, var länge sen man va med honom, eller såg honom överhuvudtaget. :P

Aja, klä på sig var det!

C YA!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback