Mitt Liv.

Torsdag, fort tiden går.

Dagen igår var inte den roligaste eller lättaste dagen. haha, vi åkte härifrån runt tolv på dagen, ner till västerås, där Maria gjorde typ en pallnit i rondellen så man vaknade till liv. In på IKEA och handlade lite, sen vidare mot sthlm, eller ja Solna. Väl inne i rusningen så gör hon en till pallnit så vi glider. Haha, helt sjuukt. :P

Matchen var väl kul, men det blev oavgjort, jobbigt, så dom måste vinna eller oavgjort på Söndag mot Göteborg. Då är dom svenska mästare. <3<3

Väl på väg hem, så ringde först Sara och väkte mig, sen när jag kom hem så ringde jag upp Johanna med somnade typ i luren. :P haha, sen imorse så ringer Johanna och vrålar att det är dax att kliva upp. :P Men det var det inte, hon var en timme tidig. haha, sånt som händer. 

Och nu har jag nyss kommit hem från seminariet. :P 

 








Comments
Linnéa säger:

Vilket seminarium? :P Låter spännande!

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback