Mitt Liv.

Vaknade grymt tidigt.

Fy fan vilken jäävla dag det var igår alltså. =/ Var ju hemma hos Johanna tills vi skulle åka typ, där kanske jag somnade en timme eller nått. För lite sov jag iaf. haha, sen var det bara packa ihop datorn och dra hem till morsan, och lämna den och hämta henne. =P Upp till stationen, där stod det fler kända ansikten än jag trott, Jennifer vad med. haha..

Lyckades somna på bussen, och det var grymt skönt kan jag säga. Eller inte, fy fan å sova på bussar, ingen plats har man till det. Väl framme i ullared så var folk heelt galna, jag kan inte ens beskriva med ord hur dom betedde sig. Speciellt kärringar, dom kom med sina kundvagnar och bara körde, sket fullständigt i om det fanns någon framför eller inte. Dom körde hälsenorna av mig ett X antal gånger. haha, idiooter..

Men hade en trevlig dag med ont i ryggen och tårna hela dagen. :P Var in på GeKås tre gånger, och det var fan två för mkt, haha. Men man behöver det, första gångerna känner man bara att man vill ut. =/ Så jäävla mkt folk, som inte kan kontrolera vagne.

Kom hem igår vid halv 12, och då var det bara packa in allt i bilen, och packa ur det hemma, sen kasta sig i sängen och sova lite. :P Men inte fan kunde man sova länge heller, vaknade fan före 9. Jobbigt. Men nu är jag på bena, och har nyss plockat upp alla kassar, så köket ser ut som en marknad. haha








OBS. På dessa bilder är inte ens hälften upplockat. :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback