Mitt Liv.

Vart med Johanna.

Klockan ringde 10 över 8 i morse och sa åt mig att kliva upp. Det var ju bara att lyda den då! Johanna skulle komma och hämta mig efter att hon lämnat Tindra, men när hon väl kom, åkte hon förbi mig. haha, hon glömde bort att hämta mig. :P

Åkte hem till henne och städade upp på ungarnas rum, och det gick fort, för vi hitta nån jävla skiva vi poppade loss på. haha, mkt trevligt kan jag lova. Sen var det bara upp på stan en vända och träffa på Diana. In i en affär, och sen ner till Willys så hon fick handla loss där med. hehe..

Imon ska jag kanske fota Jonna, och sen ska jag iaf klippa mig, eller ja toppa blir det nog bara. Jag ska ha lååångt hår! ^ Men ska höra av mig till henne nu, och se om hon skulle fotas eller inte. Hoppas, för nu var det ett tag sen jag gjorde det, jobbigt. :P

På söndag ska iaf Johanna bada, då jag ska fota henne igen. =P Ska bli ganska intressant att se det, haha. Jag kommer ju skratta ihjäl mig när hon kommer upp, hon kommer ju frysa ihjäl. haha..


Nya Marabou med raspberry i, och nya Powerking. Gott!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback