Mitt Liv.

Veckans Love / Hate




Alla resor denna vecka. Denna vecka har det vart sjukt mkt resor, eller det blir med denna idag iaf! Var ju i ullared i måndags, sen idag blire sthlm. Kan vara skönt att komma från denna lilla stad ett tag. Och bara få göra nått som inte finns att göra här.

Stålarna jag får för bilen. Det kommer bli en fin slant kan jag lova, men säger inget fören det är helt klart. Men nog ska jag allt kunna hitta en ny bil för dom pengarna. För nu är jag ganska trött på att behöva fråga morsan om jag får låna hennes bil, eller bara vara hemma. Inte roligt fan. :P

AIK. Dom är på väg att ta hem segern i serien. Och det sitter ju ganska fint för en som är gnagare. Och personligen tycker jag att fotboll är bra mkt roligare än hockey. Så jag tycker det ska bli as kul att få komma iväg idag och se dom kliva ett steg närmare första platsen. =)




Sånna som dricker och tappar kontrollen. Finns en person som kan känna sig grymt träffad. =/ Och det är inte personen jag hänger ut på Hate It-listan, utan just hans handlingar. Jag förstår inte att det är samma visa varenda jävla gång. Ska man behöva slå ner honom i marken så han inte kan röra sig? Tydligen, få la se hur livet slutar!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback