Mitt Liv.

Vila lite.

Ska ju åka till Ullared inatt klockan 2, så jag vet inte än om jag ska hålla mig vaken eller om jag ska sova innan, och va trött när vi åker igen. Ingen aning. Men ska iaf hämta Rasmus senare ikväll, med hans bil. Och sen ska jag ut till Johanna, och kolla på film, vet inte riktigt än om jag orkar. Men det tror jag, ska lägga mig nu och kolla lite på Oskyldigt Dömd. :) Så vila lite, gör inget om jag somnar. haha ^ Johanna skulle isf väcka mig senare. :P

Jag ser verkligen hur mkt grabben lider. Kan läsa det bara av hans ögon, dom är inte så där glittriga som dom är när han är glad, och det är fan inte roligt att se. Jag lider verkligen, för man vet det finns inget att göra. Tycker bara att man kan tänka lite mer än vanligt, och det skulle nog göra lite nytta kan jag tro. Annars är det en vacker dag honom man aldrig mer ser. Och det skulle verkligen ta kol på en. Det kan jag lova. För kul med honom har man alltid.





The best i ever had.


Comments
mukta säger:

fin blogg :D <3

Postat: - URL/Blogg: http://muktas.blogg.se/



Anna säger:

Jätte fin blogg. Hur gör du så att du får flikar i bloggen. Skicka gärna ett mail eller skriv på min blogg. :)

Postat: - URL/Blogg: http://agentpartypants.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback