Mitt Liv.

Arbetsförnedringen.

Efter att Sandra och Hugo lämnade mig, så kom Monkan och Cajsa, dom hämtade Män som hatar kvinnor. Sen vare bara att hoppa in i min mögliga bil ^ haha, så kan det gå! (A) Men iaf, drog upp till Arbetsförnedringen, och ja. Va fan fick man inte göra där då? Om inte skriva in sig. Dom lovade mig att jag inte skulle behöva göra det, och dom håller aldrig vad dom lovar, så varför ska vi? Jo, för annars får man inga pengar. haha, Loppor!
Ska iaf på möte den 9:de. Då ska jag träffa Cicilia.

Så har iaf en vecka ledigt till nu, efter detta besök! =)

Ska hem till Johanna se och gå igenom hennes hundra säckar med kläder ^ Så vi kan lägga ut lite på tradera. Så tanten kan köpa sig en ny bil. hehe, lika bra det. Den andra kan hon inte åka omkring i. =P haha


Har ju som sagt gjort en blogg till Sandra. (Tryck på bilden för att komma dit.)



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback