Mitt Liv.

Bio den 18/9, med mamma.

Då ska jag och min mamma gå på Flickan som lekte med elden. Hoppas den är lika bra som den andra va. Eller ja, rättare sagt, ÄR! =)

På tal om dessa filmer, så var Sofia hem till mig med massa jultidningar. =/ Dom har redan kommit alltså, sjukt. Inte ens sommaren har tagit slut eller va man ska säga. Men iaf, så beställde jag dom tre böcker, som dessa filmer är baserade på. Har jag lite kall vinter läsning att genomföra. =) haha.

Denna filmen handlar ju om att Lisbett blir anklagad för tre mord. Och att Kalle Blomkvist ska visa henne oskyldig eller nått sånt! =)



Comments
Elin [ n e v n a r i e n ] säger:

sv: jo jag vet, har redan kört den och jag hittade det jag letade efter ^^ men det har inte funkat efter den gången :(

Postat: - URL/Blogg: http://nevnarien.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback