Mitt Liv.

En mkt trevlig dag.

Var ju som sagt iväg och fotograferade lite idag, vart ner till dom där tågen en vända i gränges. Sen typ bredvid skolan hittade vi ett övergivet hus med tegel, och hon ville så gärna ha en tegel vägg med, så det var bara börja klättra. Vilket man kommer vara van vid, efter detta. haha, sen ner i massa stenras för en snygg vägg fanns längre ner. =P Har vart en mkt trevlig dag. Sen när vi var klara, bjöd hon på mat! Tackar!!

Så nu när jag kom hem, så satt jag mig och redigerade om lite bilder, med färg å sånt. Så dom får ett finare kontrast. Eller ja, bilder är väl bäst orginal, men sånna bilder som får lite starkare färg, är inte heller så dumt.

Vad jag ska göra nu? Ingen aning, fortsätta muppa på Facebook, och lyssna på Shebang! <3 haha.



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback