Mitt Liv.

Folk tror jag är dum.

Igår så drog jag och hämtade Johanna när hon slutade, och vi drog en vända över stan. Och lite andra ställen för att kolla efter min bil, men inget nytt! =/ Sen åkte vi till gränges, och Christoffer hakade på. Så drog vi till flickan i stenen, och den där galningen är ju inte klok, han slog av lampan, och försökte skrämma oss. ^ Men det gick inte så bra. haha..

Efter det drog vi upp till vindkraftverken, och fy helvete vad kallt det var där. Johanna ramla ner i nå jäävla hål kan jag lova iaf. Fan va kul det var. Men något som var mindre roligt är att Dahlin kasta ner mig på marken, och jag vart spettad av en sten rakt på armbågen. Den mår inge bra idag kan jag lova. haha, helt blå och 12 ggå större än vanligt. :(

Sen drog vi en vända till galjbacken i kopparberg oxå, och fy fan säger jag bara, vilka jäävla vägar. Bilen måste verkligen vara skadad idag, eller ja. Inte rikitigt kanske, men nästan. Haha, och inget hände när man var där heller. Har aldrig gjort när jag vart med heller. =/ Tog väl en timme å åka runt de där, kändes det som. haha.

Åkte hem till Dahlin sen, och spelade massor med TV spel. As kul fan, jag vann en gång, så jääävla stolt, för annars brukar han vinna med typ flera minuter, å då är det inge roligt nå mer. Och sen då, Johanna hon kan ju verkligen inte spela. Tycker det borde vara lag på att man ska lära sig sånt, som är kul :P Men hon var mer i skogen och i dikena än vägen, även när det var raksträcka. Haha.

Var hemma halv 5, ska snart med bilen till farsan.
Först ska jag ha MAT, fick ingen igår! =/








Mord platsen för min armbåge! :O


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback