Mitt Liv.

Fotografering.

Idag ska man ut och fotografera lite med Katja! =) Kan bli en mkt trevlig dag känner jag, och inte är det så vackert väder heller. Men det regnar inte som tur är! Får la se när hon dyker upp, snart hoppas jag. Eller iaf så jag hinner se klart Small"nått" på 6:an. haha, det är ju as bra ju.

Kollade imorse på Vakna med The Voice. Och fy fan va bra Katrin är. Det är ju den bästa som finns, hon är så jääävla klockren. Alla B Kändisar går och klipper sig hos Bobby, och alla A Kändisar går och klipper sig nån annanstans, där hon är inräknad då! ^^ Och Kissie å dom är B ! haha, så bra sagt!

Fick mig nyss ett SMS om att biljetterna till Flickan som lekte med elden är släppta. Perfekt! Kan man snart gå på bio igen då. =) Sen i november är ju höjdpunkten! New Moon, och luftskottet som sprängdes! Det kommer bli trevliga filmer tror jag. Men kanske inte är så kul när man typ har sett hela New Moon. =/ Men kanske blir en as bra när man ser allt. Sånt som visar sig.


Lär fan pissa. Hörs sen!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback