Mitt Liv.

Fy fan vilken jäävla dag igår.

Dagen igår tror jag att jag aldrig kommer glömma kan jag lova. När det började gå nedåt, var när någon hade kört in i min bil. Hela min sidospegel hängde på trekvart. Och jag fick ringa min pappa som satt fast den igen, men den hade ju fortfarande ett stort vitt märke på sig. Efter det åkte jag iaf hem, och klockan var runt 16 på dagen, sen när jag och Therese kom ut och skulle vänta på Johanna som skulle hämta oss. Så insåg jag att även hela bilen var borta, dvs stulen. Fan va irriterad jag började bli då.

Vi körde iaf pappa till SMB då, sen drog vi tillbaka till stan, och kollade lite. Men fanns inte så mkt att kolla runt på så vi drog till Gränges en vända, och hade inte alls planer på att träffa Dahlin, men det gjorde vi. Och stod och snackade med han i typ 1 timme eller så. Ingen aning. Men iaf, när vi åkte där ifrån, fick Therese nå jäävla utbrott, skrek att vi aldrig brydde oss i henne, utan bara i Dahlin. Och vist, säger hon så är det väl så. Hon har ju alltid rätt. Men jag orkade inte höra så mkt mer, så jag vrålade tillbaka. Sen hoppade jag och Johanna av hemma hos mig. Kliver in, och morsan får ett frispel. =/ Nå fel på alla människor tror jag. Hon började käfta om att hennes lilla bil hade haft inbrott två gånger. SO WHAT? Min bil är stuuuulen, fattar hon ens skillnaden? Tydligen inte, men då kan jag förklara den. Hon fick behålla sin bil, jag kommer nog troligtvis aldrig mer få se den. Men det var ju mer synd om henne.

Ikväll blire att va ute med Johanna. Det kan bli en trevlig rundtur. Bara inget mer händer, för det vet jag inte om jag orkar med. Kommer nog flippa ur ändå, känns det som. Har mkt innom mig som vill ut kan jag lova.



SETT DEN? RING MIG; 0764128287


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback