Mitt Liv.

Han inte blogga så mkt igår.

Igår var det fullt upp hela dagen. Så det var inte ens en idé att sätta sig vid datorn, eller jo. Men kanske inte till att blogga så mkt.

Efter det sista inlägget så drog jag och Therese ut till hennes päron i husvagnen, som stod mitt ute i skogen. haha, men var rätt mysigt ändå. Vi käkade lite där, och sen drog vi igen. Åkte in till stan, men smarta som vi var tog vi stora vägen, lika bra. :) Sen vare bara invänta Johanna, sen drog vi ut en vända till, var hemma innan 1. Sköönt.

Imorse ringde Therese och väkta mig, å fråga om jag skulle med till Falun för att kolla på Max när han cyklade. Och det var väl inga problem, klev upp gjorde mig klar, och vi drog. Max han vann, var jätte duktig, och fick lite kort på han igen. =P haha, sen när vi skulle åka hem, ja. Då började bilen muppa, så vi vart ståendes i en uppförsbacke utan bensin eller nått, mitt mellan Falun och Borlänge. Ingen aning om vad felet var. Men iaf, pappa kom efter typ 50 minuter, men den ville inte starta då heller, så vi lifta med han till Borlänge, jag och Johanna i skuffen, och Therese fram. :P Så vi gick och käka på max, sen så kom annelie och kurre efter typ 50 minuter igen. Så då hade vi väntat i tre timmar kanske :P

Men nu är jag hemma iaf, tänkte slå på en film, ska vila skallen lite, sen så äre ju bara invänta klockan 2 inatt ^^ haha.

Lite bilder!!!



Therese och Hugo


En glad vinnare.


En vart det stopp. :P


Sen åkte vi ifrån pärlan. =P


Sen vart det bogsering. :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback