Mitt Liv.

Helgen avklarad.

Ja, alla som läst tidigare inlägg, vet att jag var i parken med gänget i lördags =) Och det var trevligt som fan kan jag lova. Men kan ju börja tala om vad som hände på förfesten hemma hos Göran. ^ haha, jag satt ute och rökte och skulle in och hämta cigg, då jäävlar brinner det i köket. En hel duk tog eld, och Görans nya spis fick massa fläckar å skit på sig. Heelt sjuukt, och Johanna stod med en vanlig talrik och öste vatten. Sen när det var över då börja Renbro strippa. Det var det vääärsta jag vart med om. HAHA.

När vi kom ner till parken så fråga vi om det var mkt folk inne, å kärringen svara 70-90 pers. Det var max 15 inne. =/ haha, hon måste ha vart vindögd, så hon såg dubbelt. ^^ haha. Började där inne med att dra en vals typ. Fan va vi dansade. haha, mkt trevligt! =)

När det var en halv timme kvar typ innan dom stängde, så hade Dahlin fått nå jäävla frispel. Men det är vi vana med vid det här laget. Gick inte att snacka med honom för fem öre, han bara sucka och hade sig! IDIOT!!

Sen när man skulle hem då vare bara köra alla dit dom skulle, sen hämta upp Marcus vid donken, och hem med han och Sandra. Sen fick han nå frispel, å skulle slå ner mig oxå. =/ Fatta noll.

Vaknade igår av att Johanna ringde. Så det var bara på med kläderna, och gå ut, för att köra henne till Gränges, så hon kunde hämta ungarna. Och sen hämta Therese. Sen hem till Hammarbacken, för att duka fram till Kalas för Ronja. Så det vart typ 60 korvar, och massa mooos kan jag lova. :P haha, bra kul vare, dom är så jääävla många, så när nått händer då äre stort. haha, sen vare bara hjälpa till och riva häcken, eller ja. Jag fick dra massa grenar :P haha.









Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback