Mitt Liv.

Hemma igen.

Precis när jag hade hoppat in i duschen hörde jag alla telefoner ringa, var ju bara att svara. Morsan som ville jag skulle förlja med till AMS. Och vist, upp dit och snacka med dom om varför jag inte fått nå pengar. Och kommer inte få några heller på 3 månader, fattar inte varför! =/ Men sånt är livet tydligen.

Johanna och Tindra kom hit en vända, men dom sitter ute vid morsan och kollar på de där programmet, där det är med en familj från Ludvika. Pinsamt värre. Sånt kan jag inte se, precis lika som Ensam mamma söker, hon är ju oxå med här ifrån. haha, sjuukt!

Ska hämta Rasmus snart, eller ja, ska dra om 25 minuter eller så. =) Sen ingen aning, om vad som händer.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback