Mitt Liv.

I love discshop.

Haha, det kan ni skriva upp. :) Är uppe i silverbonus, och mer sa det bli! Fick hem en film nyss, Jag kommer alltid veta vad du gjorde förra sommaren. Hoppas den är lika bra som alla andra. Sen la jag även in en beställning på första säsongen av Navy CIS, det är ju bästa programmet ever. Sen åkte även 90210 första säsongen ner i korgen. Men dom sista har jag inte fått än, för den ena gick bara att beställa, och den andra fanns inte i lagret. Men dom kommer ju då dom finns. Niiice.
Tidigare under året har jag även beställt Prison Break 4:de säsongen, och sista filmen som tydligen är ett evslut på den serien, men dom gick oxå bara att beställa. :) Såklart jag gjorde det. Så får la se när dom dyker ner i brevlådan. :)

På tal om massa filmer, jag vill verkligen ha den 20 November NU! Tror det finns hur många som hellst som vill ha det, eftersom att jag redan läst alla böcker, så vill man ju se hur bra Kristen och Robert beter sig på vita duken. Första filmen var ju kanon! Och tror faktiskt att andra kommer bli lika bra, men som alla som känner mig vet ju dom att jag vill ha fjärde och sista filmen.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback