Mitt Liv.

Idol i soffan.

Missade idol igår, men min snälla mamma spelade in det åt mig. Så nu sitter jag i soffan och kollar på det. Vaknade av panik i morse kan jag lova. Men det var nog bara för att jag var tvungen att se Kissie på Vakna med The Voice. Se hur pinsam hon egentligen är. :P

Idag blire till att färga håret på Sandra och Therese, får la se hur det slutar. Jag vet ju iaf om att jag inte ska hålla en sax, det är ju bara fråga Johanna, och hennes lugg hur den mår :P haha, sen senare ikväll blire till att gå på bio med mamma och Ann, sen ska ju tydligen farsan dit med några oxå, så det blir en hel sjelin släkt där, bara farmor som saknas :P Men kanske ska va glad om hon inte kommer, annars somnar hon väl, och snarkar över alla så dom inte hör! ^

Marknad imon i gränges, ska väl dit på dagen en vända, och inhandla lite godis och grejer, sen vet jag inte om det blir så mkt mer. Senare på kvällen blire förfest hemma hos Göran, sen ska vi till Parken i gränes. Får la se hur den kvällen slutar, blir ju alltid slagsmål i gränges, och blire nå sånt, då ska dom jäävlarna få se på mina egna krafter, det kan ni ge er på!



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback