Mitt Liv.

Måndag, och ny vecka.

Denna vecka har jag lite att göra faktiskt. Idag ska jag försöka bli av med min bil, dock inte sälja den, utan en verksta ska få kolla på den, och se om dom kan göra nått åt min läcka jag har från tackluckan. Är inte så mysigt då bilen börjar mögla. Men sånt händer väl det oxå.

Imon har jag nog inget jag ska göra, tror jag. Och då kanske det kan bli ett eller annat äventyr. Sånt som visar sig. :) hehe.

På onsdag ska jag till jäävla arbetsförnedringen, och ha ett första möte med Cecilia, på säkert 15-16 veckor. Vilket har vart hur skönt som hellst. Att få kliva upp, och ha något att göra om dagarna :)

Torsdag då blire fika med Jonna, skulle jag tro. Vet inte riktigt än. Men hoppas, har ju faktiskt vart kul denna sommar, med så underbara människor runt om sig. :) hehe, Jonna var en av dom.

Och på fredag så ska jag fota Jessicas lägenhet, för uthyrning/säljning. Ingen aning, men det visar sig väl då. Får la hoppas hon hinner klart med städningen. =) haha..


Idag har jag vart hur duktig som hellst, iaf enligt min mening. Har diskat, och plockat av bordet i vardagsrummet. Sen så har jag kastat kökets äckliga soppåse. :O Mkt duktigt (A)
Vet inte va jag ska göra nu, men tror jag ska se klart Smallville. =) Det är ju så jäääävla bra.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback