Mitt Liv.

Minns ni detta?

Jag och Johanna satt och gick igenom massa gamla skivor jag har med bilder på. Och jag hittade en hel del kan jag lova, och det är nästan pinsamt att titta på. Det är hur mkt gammalt som hellst. Alla som känner mig vet att jag alltid, och då menar jag alltid hade kameran med mig, vart jag än var. Och det är ett konstigt betende. Men sånt får man räkna med om man umgås med mig. ^^

Tror mkt väl ni vill se massa bilder, eller hur? Eller ja, spelar ju inte så stor roll, för jag lägger upp dom ändå. haha..


Vi börjar med Backstreet Boys, ingen aning om vilket år det var. =P


Längst ner till vänster: Cathrin, Anette & Marielle (jag)


Marknaden 2002, Marielle Sjelin. =P




Avslutar med få bilder från Drakbåten, vet inte om året stämmer, men isf 2007.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback