Mitt Liv.

Natten var tung.

Jag hade bestämt mig för att hålla mig vaken tills jag hade sett MVA, men det gick åt pipsvängen kan jag lova. ^^ Men ska försöka berätta hur det ligger till.

Therese skulle hjälpa mig och hålla mig vaken, det hade hon lovat! Så vi åkte hem till Dahlin, och kollade på Män som hatar kvinnor. Och han tjåla genom hela filmen, höll på att få ett psykbryt. Men iaf, klockan var väl typ 7 när vi kom dit, och typ 2 när vi åkte. Men iaf, jag och Dahlin spelade lite TV spel, och det var väl inte det bästa jag gjort. haha, var mkt duktigare förra gången. Men nu gick det åt skogen. Sen låg vi bara å dryga oss ett tag, tills Therese ville hem, och då kände jag hur jäävla speedad jag var av dom där energi dryckerna :P haha, jag skulle ju vara vaken.

Men kom hem, och la mig i sängen, och vad gör jag. Jo, somnar, och vaknar klockan 9, av att TV:n står och vrålar på MTV! =O haha, jag orkar inte med mig själv nå mer, varför ska jag ALLTID somna när det är något??? :O

Och en sak till, jag driver inte. Tro va fan du vill! :(


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback