Mitt Liv.

Ny gaddning.

Nu har man fina armar, och ömma. Eller ja, det värker ju lite iaf. =/ Förstår inte varför det ska göra så ont dagen efter. Fy fan, när han väl började kändes det som att det var nån som skar med rakblad. Det var en sjuuk känsla kan jag lova. Och inte fan sker den igen, räcker med att jag har en på varje arm nu. Men fan va nöjd jag blev. Riktigt kul faktiskt!

Sitter nu och kollar på Johan Falk, vapenbröder. Och fan så snygg den där Frank är. =P haha, har bara sett den tre gånger. haha, men den var fan bra kan jag lova.

Jag och Johanna hade en stund över så vi lekte lite med kameran, och fy fan va jag garvade. Några bilder kan jag väl allt visa er. hehe. :)







 


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback