Mitt Liv.

Öga för öga.

Tand för tand.

Har nyss diskat upp all disk, och torkat av den där diskbänken. Ska väl kanske ta och göra nått åt mitt rum oxå, men vet inte om jag orkar med det. Jag tvättade igår, och det är redan fullt på golvet igen. Haha, vet inte riktigt hur jag klarar av det där. Men jag gör ju det iaf, om det är nått jag kan så är det att stöka ner. Det är jag kung på. Någon som behöver hjälp med det, så säg till. Jag fixar! ^

Snart slutar Therese, så hon kommer väl hit då. Undra sa flundra va fan vi ska hitta på idag då? Ingen aning, solen lyser ute, och inte ett enda moln på himmelen. Niiice som fan, nu skulle man ha haft en Cab eller en MC. Det hade inte setat fel. Men jag tänker aldrig mer åka hojj mer än några mil, har gjort mina sverige rundor så det äcker. Det får va bra med dom nu. haha, så ont man har efter det, det finns inte svar på det. :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback