Mitt Liv.

Tisdag och förkyld.

Har egentligen mkt att dela med mig av, men vet inte om det är så lägligt eller inte. Så skippar nog det. Lika bra, vet inte vilka det är som läser min blogg och inte. =/ Har inte lust att förlora nå tänder och få ett blå öga. haha. ^^

Pappa ringde nyss och frågade om jag ville med på fotboll i slutet av nästa månad, det tackar man inte nej till. Det kan jag lova. Så han skulle se om det fanns nå biljetter. =) AIK. <3
Plus att jag och morsan åker till Ullared den 26 okt. Och ska stor handla, mormor orkar inte köpa julklappar åt mig, så jag får köpa dom själv. Haha, hon skickar med mig pengar, som jag ska sätta sprätt på. Det lär ju inte va så svårt.

Jag vill gadda mig igen, och vet precis vad jag vill göra oxå. Ska bara se till så att det blir av oxå. Men det lär ju inte va så svårt. haha..


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback