Mitt Liv.

Torsdag & fredag.

Jag vet inte om jg talade om att jag å morsan käkade kräftor i Torsdags. :) Men ja, det gjorde vi. Och fy fan va jag vart dålig av dom, måste ha vart nå andra hand sortering, med svininflunsan. ^^ Men jag överlevde ju iaf, och det är väl det man ska försöka med varje gång, har jag hört.


Igår fick jag hem mina strumpbyxor, som jag ska ha när Katja fotar mig. :) Beställde 4 par. Ett par rosa, ett par gröna, och sen två par randiga, ett par med rosa, det andra med gult! Det kommer bli hur grymt som hellst. Tro mig. Ska bara hitta en grym bakgrund till det oxå. Va hem till Katja och visade henne dom, och hon trodde oxå det skulle bli grymt!

Sen när jag kom hem, så satt Johanna här utanför, hon hade precis slutat jobbet. Så vi drog upp till mig en vända, sen drog hon vidare med Therese. Och jag la mig och vilade och käkade en vända. Sen så drog jag med upp till Hammarbacken, vi kolla på idol och dom gjorde sig i ordning. Sen drog vi ut en vända, var inte så mkt folk, så blev inte ute så länge! Får la se vad som händer ikväll då.








Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback