Mitt Liv.

Äntligen Fredag.

Idag är det fredag, och det har gått tok fort denna vecka. Känns som att Söndagen nyss var här, då jag bara var hemma och tog det lugnt! ^ men idag blire nya tag. Tror jag iaf. Får la se vad grabbarna grus har att komma med. Om det blir något, eller inte. :)

Igår var jag ute med Johanna, Therese och Matias. Vi skulle åka till galjbacken, men kom inte så långt in på vägen fören Johanna körde fast oss (Bilder i inlägget under). Haha.. Men det kom en snäll gubbe som hjälpte oss upp, eller ja, han drog upp oss med sin bil! Sånt som händer när hon kör! ^ Men bra kul hade vi iaf, diskuterade riktigt barnförbjudna saker. (A) haha ^

Idag när jag kommer hem, ska jag kasta mig i duschen, och sen ska jag ta det lugnt, tills jag får reda på vad som kommer hända ikväll!

Nu är jag hungrig, så nu vill jag ha frukost! ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback