Mitt Liv.

Blir så matt på mig själv.

Fan va jobbigt det är att leta bil. Jag har sånna krav.. :O haha ^ Och jag vet det själv. Och det gör mig irriterad. Jag vill ha en turbo, men dom är så jääävla dyra! =P Och det är jag väl medveten om kan jag lova. :P haha ^
jag har kollat på hela blocket nu, ska kolla en vända till sen efter fikat, och se om jag hittar nått ^ haha.. Sen ska jag ringa min pappa! Och ge han glada nyheter, att jag har hittat en - Röd, Kombi, med taklucka. :P haha, allt jag inte vill ha (A)

Jag är hungrig som fan oxå, men är inte fika fören om typ en halv timme, och det är jobbigt! :P Men jag tog med mig ett äpple imorse för att jag inte skulle bli hungrig men det vart jag ändå. Inge kul!
Pappa körde imorse,m för morsan skulle ha bilen, bara en sån sak, jag vill ha en EGEN bil! Så jag kan åka vart fan jag vill! 


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback