Mitt Liv.

Dålig uppdatering.

Ja, denna helg har ju vart full med saker kan jag ju lova. :)

I fredags när jag slutade så åkte jag och hämta min lilla skrutt Sara. Som var på helg besök i dalarna. Så drog vi till Willys och handlade lite, och sen ner på marnäs discot. Skulle inte ha vart där så länge, men blev tills det slutade, sen drog vi och käkade pizza med Johanna + barn och Therese. :) Treevligt, sen drog vi hem och såg slutet på Tallang. Blev en vända på stan sen! :)

På lördagen så körde morsan hem Sara. Sen somnade jag en vända till. Huvudet bara snurrade på mig, :O Sen kom Therese och hämtade mig en liten sväng, och vi drog ut en vända. Sen drog vi till Gunnar, och Rikard fick den briljanta idén att jag skulle köra på honom. :P haha ^ så vist, jag tog med mig hans bil hem, och sen hämtade jag upp Sara. Så var vi ute en vända, sen började mobilen att gå varv, han ringde var tredje sekund tror jag. :P haha ^ Men iaf så var kvällen lyckad, jag bara älskade att köra hans bil! Mkt trevligt!

Igår när vi vaknade var det bara på med kläderna och ut till Saxdalen och hämta Rikard och Anna. Sen till smb, körde hem både Sara och Anna. Sen upp till Gunnar och bara ta det lugnt, sen körde Rikard hem mig. :) Och jag somnade igen, sen en luugn kväll! :)

Inga bilder i helgen. =/ Haha..

Sitter nu på jobbet iaf! :) Ska snart fika, och mitt huvud snurrar än!


Comments
J säger:

Så anna följde med Rikard hem i helgen :D hihi

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback