Mitt Liv.

Disco för småttingar.

Sitter nere på Marnäs skolan nu och sköter om musiken på ett småtting disco! ^^ Alltid lika trevligt måste jag säga, alla ungar överröstar ju musiken, så egentligen behöver man inte ha musik, för då kan dom snacka med varandra vanligt än skrika! ^ Men så smart är dom väl inte, haha..

När jag slutade idag så åkte jag upp till min lilla snutt Sara <3 Sen drog vi hem till mig en vända, och nu är vi här! ^

Ska kanske ut med Therese en vända sen, men ska vara hemma till åtta, för då börjar tallang. :) Och det är ju bara ett måste att se, alla galna människor som ställer upp och förnedrar sig själva! ^ Vem går in med en kyckling dräkt och sjunger gullefjun liksom? :P haha, det är ingen tallang, utan då är man bara dum i huvudet! ^

Nej, ska vara lite social nu, och spela bra musik! :) Skriver kanske mer senare, om jag orkar. Det beror på! ^^ haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback