Mitt Liv.

Foto väder.

Ja, idag är det verkligen sånt väder ute. Jag vill inte sitta på jobbet, jag vill ha en person framför mig och min kamera! Varför inte liksom, fatta vilka bra kort det skulle bli. Eller ja, det beror ju på vem som är framför kameran (A) haha. Men iaf, kolla ut. STRÅLANDE solsken för fan! =D Det gillas starkt kan jag lova.

Blir en Love/Hate lista senare idag hade ajg väl tänkt, sen måste jag ta och ta tag i min grupp på fb, och se till så jag får in lite folk som vill ha lite bilder i detta väder. Eller vad säger ni?

Bilderna på Sara är jag riktigt nöjd med än så länge, snart kommer väl nått som jag tycker är bättre. Än så länge är jag bara en som försöker lära mig detta. Men jag tycker jag gör stora framsteg. :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback