Mitt Liv.

Fotografering.

Efter 10 idag, så hoppade jag in i arkivet, och slog mig ner på golvet, för att få någon ordning på alla mappar. Men vet inte om jag kom någonstans just då! ^^ Men har ju ett tag på mig att göra klart det, är kvar här en månad till, så på det ska jag nog klara av det. Får man hoppas ^

När man kommer hem ska man fixa ihop kameran som ligger i små delar lite överallt^^ haha, eller ja iaf på köksbordet! Sen ska man iväg och möta upp Linneá och Lalla, så får la se vart vi hamnar någonstans! Kan ju vara lite intressant! Det är ju dom som bestämmer hur bilderna skall vara!

nej, packa korgen, sen hämta nyckeln igen! Så jag får klart en låda iaf!


Comments
Sandra säger:

Det är så jäkla kul att se alla dina bilder ! Du borde lägga upp fler och oftare :)

Postat: - URL/Blogg: http://sandralh.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback