Mitt Liv.

Husvagnen.

När morsan kom hem från jobbet hann hon väl inte mer än att slå ner röven i några minuter så var det bara att dra till mormor i husvagnen. :) Var ett tag sen man var där. Men det är sig likt därute. Tänk när man var där hela sommarlovet, haha.. Det skulle jag aldrig klara av nu, även om jag hade haft sommarlov! ^ Men vi ska tydligen dit på Lördag för att käka Påskmat. Så det kan väl bli trevligt kan jag tänka mig. haha..

Mona kickade ut mig idag från jobbet, hon tyckte lite synd om mig, så jag fick åka vid halv 3. :) Snällt av henne, det var ju ändå ingen annan kvar där borta. Så va skulle jag göra där? haha

När jag kom hem var jag hemma i en timme, sen stack jag och klippte av mig barret. Sköönt, nu är det så där friskt jag vill att det alltid ska vara. Och imon så bleker jag bort utväxten. Mkt bra kan jag lova. :)

Ska fortsätta se The Vampire Diaries nu. :)


Comments
jenna♥ säger:

Tjenaa sötiis :D

Vad har du för planer inför påsklovet då? Ska du göra något speciellt ? :D

puss

Postat: - URL/Blogg: http://jennaoberdieck.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback