Mitt Liv.

Kass uppdatering i helgen.

Jag får be så hemskt mkt om ursäkt för denna kassa uppdatering i helgen. men har varken haft tid eller ork till att sitta vid datorn, har mer legat i sängen, och setat på akuten! :P haha ^

I fredags så tatuerade jag mig på vaden, vart riktigt nöjd faktiskt! :) Bild kommer senare, när den är läkt eller iaf ser lite bättre ut än kladd kladd. :P
Sen efter det så drog jag hem till Rikard och spelade lite Wii med han, då jag spöade honom i pilbåge, men fick storstryk i bowling. :P haha ^ Sen var det bara hem, och slå ner skallen i kudden. Sköönt!

På lördagen så vaknade jag och satt mig vid morsans TV. För att gå igenom allt som var inspelat! :) Var lite mkt program. Runt 1 så åkte jag upp till akuten, och fick sitta där i typ 4-5 timmar. Dååålig stil säger jag bara. Ska man inte få hjälp eller? Men jag kom iaf där ifrån med lite piller i handen. Pappa körde förbi mig på Willys så jag fick lite godis. :) Sen hem, och kolla klart på alla program.

Igår så var jag hemma stora delar av morgonen, sen vid ett så var det bara hem till mormor, så peo fick byta däck på bilen! :) Och mormor tröck i mig lite mat! haha, (A) Trevligt, och gott! Sen när jag kom hem så gjorde jag en matlåda, och sen drog jag ut till Therese en vända! :)

Och nu sitter jag på jobbet, och ska snart fika. Sen ska jag till Apoteket, så jag kan hämta ut mitt recept! :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback