Mitt Liv.

Kommentar svar.

Eftersom att personen som har skrivit denna inte kan stå för vem det är. Så är jag ju tvungen att skriva det här, med tanke på att jag vet att personen läser min blogg. Vilket är ganska kul.. :)
Personen kallar sig iaf GroingOlder, så här har du ditt svar till kommentaren.

GroingOlder 
Du skriver att den här Emma väntade 4 månader innan hon kom och bad om ursäkt för någonting. Varför drar du då upp det igen 3 år efter? Du säger att du inte bryr dig och har mer skin på näsan nu än vad du hade då. Varför då göra en kategori om saker som hänt förut och dra upp sakerna igen? Är det ett försök att starta någonting där du bor lr är du enbart väldigt uttråkad och har dåligt att göra på dagarna.?

SVAR; Jag skrev de där inlägget för typ tre år. Det vill säga ganska längesen enligt mig. Jag vet inte vad andra tycker och tänker, och skriter ganska mkt i det med. Och anledningen till att jag la in det igen i min blogg, är just för att kategorin heter, TILLBAKA BLICKAR! Vilket personen inte verkar fatta.
Och nej, jag drar inte upp det. Utan jag påminner mig själv hur JAG var "förr i tiden". Det finns ingen som är tvingad till att läsa min blogg, utan det är heelt och hållet frivilligt. Men eftersom att just sånna som du läser min blogg, gör ju bara saken ännu roligare.

Och om jag ska vara riktigt ärlig, så är det så genomskilningt att det är nån jag känner. Och den sista meningen "där du bor", precis som att inte du vet vem jag är. ;P Och nej, jag har inte alls tråkigt om dagarna, eftersom att jag jobbar, tjänar pengar ;) Sånt vissa i denna stad verkar ha svårt med!

Folk gillar inte andra som det går bra för!

Aja, där har du mitt svar iaf!


Comments
GroingOlder säger:

Okej, jag frågade därför att du som sagt sa att det va någonting som du i dags läget struntar i. Men jag förstår hur du menar nu när du förklarat det igen. Jag har följt din blogg i några månader nu och tycker att det är intressant att få läsa de saker som händer runt om kring dig ifrån din synvinkel. Jag uppskattar att läsa saker som kommer från personer som är ärliga när de beskriver, vilket jag anser att du är. Jag syftar inte på att jag anklagar dig i det du skriver men, jag kände att jag var tvungen att fråga dig gällande ditt tidigare inlägg. Och om inte annat är det självklart så att männisor förändras med tiden, vissa till det bättre om somliga till det sämre. Men jag måste fråga, jag är en nyfiken människa utav mig. Har du och den här Emma löst det ni var osams om då för flera år sedan?



Självklart finns det människor som inte kan vara glada åt andra som det går bra för, jag har själv nyligen kommit hem från ett utlandsjobb och ska inom några veckor iväg igen. Jag har människor i min närhet som inte kan vara glada för min skull att jag har fått den här chansen. Men det kommer alltid att finnas människor som inte har jobb, och de finns de som söker jobb febrilt men ändå inte får något. Jag har själv varit där, för inte allt så länge sedan.

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback