Mitt Liv.

Tillbaka på jobbet, efter 4 dagars ledigt.

Sköönt som fan har det verkligen vart! Det har gått fort, men det gör inget. Jag trivs här på jobbet. :) Absoluuut!

Igår när jag kom hem till Linda så låg alla heelt utslagna på soffan, Johanna hon var nog fan fortfarande full. Hur hon orkar det är det ingen som vet, mer än hon säkert! ^ Sen hade hon fått stryk oxå. Inte varje dag det händer henner. Hon hade vänt sig om, och sen vände hon sig tillbaka och då small det bara. Sen stack han som gjorde det. Och det förstår jag!

Snart är det fika, och jag är inte lika hungrig som jag brukar vara. :P haha ^ Ska ringa Therese efter fikat, jag vet inte varför, men det var hon som bad om det! :P haha ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback