Mitt Liv.

Torsdag idag.

Idag hade jag klockan på 5 minuter tidigare, så jag ska slippa få så ont i magen när jag stressar på morgonen! Det fick jag inte i morse, och det var sköönt, menf an så mkt jag har sovit! Jag somnade fan nästan innan True Blood började igår! =/ Haha, va fan är det för fel på mig?

Igår var det ju Andra Avenyn, och det var hur bra som hellst. Undra va Hästen tänker ställa till med nu då? Han kommer ju knappast försvinna aif. (A) Det fattar man ju. Han är ju inte klok. Sen kan man ju fundera vart den där Texas är nånstans, Kittys dotter! ^

Ikväll på tv:n är det The Vampire Diaries. Och det får man ju absolut inte missa. :P Även om man har sett det, men jag fattar inte handlingen längre, funderar om jag har missat ett avsnitt eller nått. Men nu är det bara att se det ikväll isf. :P haha

Nu håller dom på och bygger om hela hallen här utanför tror jag! Dom bara borrar och drygar sig med mig! :O


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback