Love / Hate.

Veckans Love / Hate



Helgen som varit! Var länge sen jag hade så där trevligt måste jag säga, hade nog ångrat mig om jag inte följt med! Och inte la jag ut en enda krona på skiten heller. Haha, vi plankade ju in som sagt. Eller ja, smög in! :P Genom en obevakad dörr.

Har ritat klart min tatuering. Så nu ska jag bara hitta nån som kan göra den på mig oxå! :) Haha, det är inte så lätt det heller. Alla har ju typ "fullt" som det låter på dom! Fan, trött jag blir!



Grabbar som misshandlar brudar, är bland det fegaste som finns! Haha, sånna jääävla loosers. Undra om dom blev tappade i golvet när dom föddes, eller om doktorn råkade slå dom med en stekpanna på 1 års kontrollen. Dom skulle ha ett kokt stryk totalt, tills dom bad om nåd! FITTOR!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback