Love / Hate.

Veckans Love / Hate.



Photoshop. Det finns ju fan inte roligare som har med att förvandla bilder till nått bättre. Fast då måste jag säga en sak, om jag vore Kissie skulle jag nog träna lite i min ensamhet, innan jag visar hela sverige att jag suger på PS. HAHA.. Nej, men det är jätte kul att hålla på med det, har man tid så kan man ju lägga det på sånt som är kul. :)

Spotify. Heelt sjuukt. Jag tittade i mammas lita och hittade ABBA, men nu sitter jag och lyssnar på A*Teens. Fatta va gammal musik dom har att erbjuda, Halfway around the world (8) haha.. ^^



Urinvägsinfektion. Usch, finns ju inge värre nästa. Svider när man gör nått man måste göra :O Nejdu, hemskt är vad det är. Men nu börjar det gå över, bra med lite piller ibland :P haha ^^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback