Love / Hate.

Veckans Love / Hate



Fyra dagars ledigt. Det är inte varje helg man får det. Ska bli skönt att få vila ut lite! :) Heelt klart, så kanske man hinner göra nått oxå, känns som att helgen går så fort annars. Man hinner börja med nått, sen ska man sluta! För man ska sova. :P haha..

Min nya dator. Heelt underbart att ha en ny dator, även om den andra funkar så är det inte helt fel att kunna variera lite. ;P Inte alla som har råd med det, typ sånna som lever på SOC ;P haha.. Iaf, så har jag inte riktigt kommit igång med den, måste föra över lite mer saker. Annars är den heelt okej! :)



Folk som säger en sak, men gör en annan! Jag är så jääävla trött på sånna människor. Va fan, behandla andra som du själv vill bli behandlad! Eller vad är det man brukar säga? Ah, snart gör jag en rensning bland mina "vänner". Eller så får jag ett utbrott!

Att jag inte hittar en bil! Hur svårt ska det kunna vara egentligen? Ja, jag letar heela dagarna. Kommer det fram snart att jag vet vem personen/erna var som snodde min, och eldade upp den. Så lovar jag er att han/hon kommer vara två knäskålar mindre! Jag ska personligen fixa om ansiktet på han/hon! :D


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback