Mitt Liv.

Änglar och Demoner.

Har nyss sett den filmen, och den var minst lika bra nu som första gången. Även om det var på bio. ^ Den är lätt en av mina favoriter. Så den ska ni alla se. :)

Har precis kastat i min maten som jag hade med mig. :) Den var god, och det gillar vi! (A) haha ...

Igår var jag hem till Johanna och skulle röka lite pipa, och det funkade som vanligt. Men som vanligt ska nått hända mig, jag tog upp den lilla kolbiten som var kvar, och den fick nå frispel så den exploderade. :P Det var glöd överallt. Hela soffan, och Johanna var full. Men alla klarade sig utom synliga skador. :)

Idag ska jag väl hem till henne igen, och sparka henne i röven, så hon får städat. :P haha, det kan behövas ibland när det gäller henne. :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback