Mitt Liv.

Barnvakt!

Sitter hemma hos Johanna och är barnvakt till Ronja och Tindra. Dagen har gått rellativt bra, lite tjafs har det vart, men inte så mkt! :) Och så har det gått fort, har sovit en vända, för dom vaknade ju när Johanna klev upp och drog till jobbetl. :P Men hon är hemma om mindre än 40 minuter hoppas jag. :) Så vi får åka till blge nån gång, och jag får komma hem och duscha. Huuur sköönt vore inte det?! :P haha ^

Ikväll är det tydligen Saxdalens dag, får la se om man tar sig en titt kanske. Vet inte, ska iaf höra av mig till therese sen. Får la se vad hon håller på med.

Igår kväll så kom Mattias och Dahlin hit så vi kollade på film, Pram Night. Den var helt okej, men den hade sina stunder då jag kröp ner under täcket. :P Så Mattias satt bara och suckade då :P haha...


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback