Mitt Liv.

En hemmakväll hos dahlin.

Igår när jag slutade jobba så åkte jag hem, och la mig en vända. Och Johanna kom och drack lite kaffe, och dyngade ur sig lite skit. :P haha ^ Eller ah, för henne var det de! haha... När vi hade dragit i oss kaffet så drog vi ut på stora äventyr i målet. Bland annat så var vi till Jossans jobb, och dom snackade lite och så. Efter det så var det bara åka omkring lite, tills Mattias hörde av sig. Vilket han gjorde efter ett tag, så vi hämtade honom, och drog till hans morsa, så han fick hämta lite saker. :)

Sen hämtade vi upp Therese, och efter det hämtade vi Jonas.. Sen var det bara styra skeppet på Gränges, och hem till Mattias. Där han skulle duscha, så Jonas tog tillfället i akt och drog fram guran, satt på trappen och lirade lite låtar och vi sjöng med på dom vi kunde. (A) hah ^

Drog vidare hem till Dahlin när Mattias var klar, och där var det riktigt trevligt. :) Rökte vattenpipa, och spelade kort. Det var fiint som fan, jag plockade hem president platsen innan vi la av :P haha, synd om dig Mattias! ;P

Innan vi skulle åka hem så började Mattias och Jonas muppa sig rejäält. Inte okej! "Slappna av, det går snart över" haha, hur kan man säga nått sånt? =P haha..

Var hemma runt 2 nångång, så det var sköönt som fan. :) Men jag glömde dra ner till rullgardinen, :P så imorse när jag vaknade så var det liiite ljust inne! :P haha ^




Jonas & Mattias - Carmelita
jag måste bara säga att det är guuld värt att ha dom som vänner.
dom kan de där med att sjunga. jag bara älskar det!! ♥


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback