Mitt Liv.

Hemma i min egen säng.

Fy så skönt det var att få sova i min säng inatt! :) Det känns som det inte var igår måste jag säga. :P haha, min rygg har lite ont. Så det måste vara ett gott tecken på att jag saknat sängen. (",) haha

Igår var man i Saxdalen och hälsade på lilla Rikard och gänget! :) Alltid lika roligt att träffa den göken. Men ah, alla kan ju inte vara lika glada jämt. Vissa hälsade inte ens på mig, och andra dom skulle minsann kasta ur sig saker så man vart gråhårig. :P haha, kvällen kanske inte hade det roligaste slutet i Saxdalen. Men uppenbarligen är det något man får leva med. (",)

Idag vet jag inte nå vad det blir, får la se vad tiden visar! :) Just nu kanske man ska ta och kasta på sig lite kläder iaf! ^^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback