Mitt Liv.

Live life - Love life.

Vilken resa det var till Västerås i onsdags. Det var inte kul, eller jo. Lite egentligen ^ haha, Vi kom ju iaf hem skapligt i tid, och det var ju bra Dahlin köpte sig en bil, så han fick bogsera Johanna hem. :) Sen drog vi till gränges, och kollade på när grabbarna grus bytte däck och grejer. Sen vart det hem och sooova lite.

Igår när jag slutade drog jag hem och duschade / käkade. Sen vidare till pappa för att kolla om baslådan funka. Men sån tur hade ju inte jag denna gång inte. Får la se om jag har bättre tur nästa gång :P haha ^^ Sen drog jag ut till Johanna. Somnade på hennes soffa på ballen, och vaknar av att nån petar mig på axeln, Mattias av alla människor! :P haha ^ var kvar där ute till klockan var strax efter 11, vi rökte pipa och snackade skit! :)

Idag blire till att sova hos Johanna för man ska ta hand om två vilddjur imon när hon jobbar. Så får la se vad man har för möjligheter, beroende på vädret! :P haha ^^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback