Mitt Liv.

Ny vecka.

Egentligen går tiden ganska fort framåt. Ny vecka igen, jag tyckte nyss det var månad, men för typ tre veckor sen. ^ Men det är väl i stort sett bara bra att tiden rullar på, vore ju liiite tråkigt om den stod still. (-.-)

Igår va man en lite vända till Falun och sen vidare till Rättvik, för att hämta upp Junior. Och sedan vidare hem igen. Och det var en ganska trevlig resa måste jag säga. Knatte, Fnatte & Tjatte. ;P haha, det var dom tre jag hade med mig. Sen vare bara hem och sooova, jag somnade nog fan innan jag ens hade låst bildörren. (A) haha

Idag har jag ingen aning om vad som ska hända, jag är dyng trött så kanske hem och sova lite. Annars vet jag inte. :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback