Mitt Liv.

Rederiet Avsnitt 243. :)

Har precis käkat lite frulle. Och det var gott som fan, måste jag säga. :) Kjell är inte här just nu, så man sitter helt själv här. Och det är väl inte helt fel. Kan man kolla på Rederiet utan att bli störd. :P

Igår kväll var man hemma hos Dahlin och rökte lite  vattenpipa, vi skulle ha lirat kort, men Johanna hon kom ju inte fören jag och Mattias drog typ. Så inge kort, och väldigt lite pipa. Men kvällen var trevlig.. Förutom att Mattias höll på att hosta lungorna ur sig, och Dahlin var lite dryg, och uppkäftig. :P haha ^ Men det hör ju till livet det. ^ Thomas han satt mest tyst. (",)

Idag ska man hem till pappa en vända för att mata katt. :) och kolla så han lever, för min far har åkt till Göteborg.

På Söndag fyller jag år. 22 fucking år. heelt sjuuukt, nyss fyllde jag 18 och ett halv år efter det tog jag studenten. Haha, muppt.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback