Mitt Liv.

Västerås nästa.

Sitter i bilen nu och är på väg till Västerås med Johanna, Dahlin & Mattias. Och jag säger bara en sak, överlever jag denna resa är det ett under, det kan jag lova. =P haha..

Dahlin ska kolla på nån bil, och förhoppningsvis får han med sig den hem. :P haha.. Annars var ju denna resa inte så där jätte smart gjord av honom. haha, han har inte ens tankat :P

Mattias och jag sitter bak som två små barn och lyssnar på musik. Eller ja, Mattias kallar det musik, jag kallar det skit, men orkar inte höra Johanna och Dahlin. Så det får la duga. (A) haha

Imon blire jobbet som vanligt, eller ja. Nån film blir väl sedd eller så! :P Det är det vanliga. :P

Nej, om man skulle ta sig en cigg kanske.. :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback